niedziela, 21 lutego 2010

001.Stardoll

                                                                             Wstęp 

        

Jeszcze nigdy nie miałam bloga o stardollu , jest to mój pierwszy raz.

Na tej stronie bedą :konkursy,nowości, przeróżne darmówki , darmowe metamorfozy medollek :)

Jak wiecie stardoll to strona na której można stworzyć medoll oraz jej apartament . Niestety by ubierać  lalke i kupować jej ciuchy i meble trzeba być superstar  opłata jest poprzez sms itp. 

Superstar: Na stardollu gdy jesteś superstar  możesz stworzyć nowe kreacje i sprzedawać je za ustaloną przez ciebie cenie na starbazarze .Stwórz niepowtarzalne scenerie i wygraj scenerie dnia , wtedy dostajesz  25 sd czyli pieniędzy stardoll. Na stardollu możesz oceniać inne medoll , za uzbierane głosy przez różnych użytkowników stardolla i oni mogą głosować na ciebie . Wygrana to zostanie CoveGirl  i bycie przez jeden dzień na okładce strony głównej stardolla. Twoja medoll może zapraszać przyjaciół na imprezy za darmo oraz rozamwiać z nimi przez SuiteChat . Możesz zapisywać różne ubrane przez ciebie gwiazdy w albumie i dekorować go . Codziennie poprzez gre na stardollu zostają ci przyznawane punkty  tzw. starpunkty , poprzez uzbieraną ilość ich dostajesz nagrody . Na stardollu zarabiasz codziennie  po 5 sd  dgy grasz w gry  nim :Math Challenge,Celeb Quiz,Brand Detective,Globetrotter.Każdy użytkownik stardollu może zapisywać się do klubów na różne tematy i dyskutować z uczestnikami.W magazynie porusza się tematy trędów oraz zdięć gwiazd.I ty możesz dodać post do magazynu , tylko ja nie wiem sama jak XD.

To tyle o stardollu mam nadzieje że mój blog bendzie się rozwijać. Jeśli macie jakieś pytania dotyczące bloga piszcie na mojim profilu Nul20ly lub na tym blogu .

dziękuje by nul20ly


Teraz kilka obrazków : 


To jest starplaza , tutaj kupuje się ubrania i przymierza na swoją medoll , Niestety to nie mój obrazek .


tutaj zapisujesz się do różnych klubów.




co dostajesz z poszczegulne uzbierane punkty, to jest nie wszystko .


Wybierasz pokój na imprezy i....



zpraszarz przyjaciół na imprezy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz